|
21 жовтня 2019 року
Нове в ПК АВК-5 редакції 3.4.2* в порівнянні з редакцією 3.4.1.1
У програмному комплексі АВК-5 редакції 3.4.2* передбачено наступне:
-
У нормативно-довідковій інформації (НДІ) внесені:
-
СОУ Д.2.2-33422747-001:2019 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Улаштування фасадних
систем скріпленої теплоізоляції BAUMIT», узгоджений ТК 311 (лист від 27.06.2019 р. №242) і затверджений наказом
ТОВ «Бауміт Україна». Нормам присвоєно пошуковий образ БМ ...;
-
Зміна №3 СОУ Д.2.2-32794511-009:2011 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні
дороги та аеродроми», узгоджена ТК 311 (лист від 28.01.2019 р. №217) і затверджена наказом ТОВ «Дорожнє
будівництво «АЛЬТКОМ».;
-
Зміна №3 СОУ Д.2.7-32794511-010:2011 «Ресурсні елементні кошторисні норми експлуатації будівельних машин і
механізмів. Машини для дорожнього і аеродромного будівництва», узгоджена ТК 311 (лист від 28.01.2019 р. №217)
і затверджена наказом ТОВ «Дорожнє будівництво «АЛЬТКОМ».;
-
Зміна №1 СОУ Д.42.1-37641918-034:2018 «Дорожні машини та механізми. Ресурсні кошторисні норми експлуатації
будівельних машин та механізмів», прийнята наказом Укравтодора від 4.07.2019 р. № 203.;
-
Зміна №1 СОУ Д.42.1-37641918-082:2018 «Дорожні машини та механізми. Ресурсні кошторисні норми будівельних
машин та механізмів для експлуатаційного утримання», прийнята наказом Укравтодора від 4.07.2019 р. № 206;
-
Зміна №1 СОУ Д.42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні кошторисні норми на ремонтно-будівельні
роботи», прийнята наказом Укравтодора від 4.07.2019 р. № 204;
-
Зміна №1 СОУ Д.42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні кошторисні норми на роботи з
експлуатаційного утримання», прийнята наказом Укравтодора від 4.07.2019 р. № 205;
-
Внесені зміни в «Норми часу на ремонт основного і допоміжного енергетичного обладнання. Частина 1.
Ремонт парових котлів, водогрійних котлів і допоміжного котельного обладнання»
СОУ-Н МЕВ 40.1-00130044-602/56:2011. Лист ДП «Львівське конструкторське бюро» від 24.10.18 року №09 / 03-344;
-
СОУ Д.2.4-38470464-005:2019 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Улаштування
покрівлі з гідроізоляційних покрівельних мембран Баудер», узгоджений ТК 311 (лист від 13.06.2019 р. №239) і
затверджений наказом ТОВ «РЕНОБАУ». Нормам присвоєно пошуковий образ КМ5 ...;
-
СОУ Д.2.4-38470464-006:2019 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утеплення
покриттів плитами із поліізоціанурату Баудер ПІР», узгоджений ТК 311 (лист від 13.06.2019 р. №239) і
затверджений наказом ТОВ «РЕНОБАУ». Нормам присвоєно пошуковий образ КМ6 ...;
-
СОУ Д.2.2-31575976-005:2018 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Відновлення
трубопроводів гнучкими полімерними рукавами», узгоджений ТК 311 (лист від 26.11.2018 р. №195) і
затверджений наказом ТОВ «АВТО-М». Нормам присвоєно пошуковий образ АМ5 ...;
-
СОУ Г.1-31575976-007:2019 «Ресурсні елементні кошторисні норми з утримання будівель та споруд. Технічний огляд
трубопроводів», узгоджений ТК 311 (лист від 10.07.2019 р. №248) і затверджений наказом ТОВ «АВТО-М».
Нормам присвоєно пошуковий образ АМ7 ...;
-
СОУ Д.2.7-31575976-006:2018 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини
та механізми для виконання робіт з відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами» узгоджений ТК 311
(лист від 26.11.2018 р. №195) і затверджений наказом ТОВ «АВТО-М».;
-
СОУ Д.2.7-31575976-004:2017 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини та
механізми для виконання робіт з санації трубопроводів» узгоджений ТК 311 (лист від 25.05.2017 р. №90) і
затверджений наказом ТОВ «АВТО-М»;
-
Усереднені показники вартості експлуатації дорожніх машин та механізмів (станом на 03.10.2019 р.).
-
Згідно СОУ-Н МЕВ 40.1-00130044-103/102:2014 Правила визначення вартості реконструкції, капітального і поточного
ремонту основного і допоміжного обладнання гідроелектростанцій. Методичні рекомендації (в редакції Наказу
Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 28 серпня 2019 р № 395) змінені:
-
усереднені показники кошторисної вартості людино-години з ремонту основного і допоміжного обладнання
гідроелектростанцій (ТС №19);
-
відповідні усереднені показники для визначення ЗВР, прибутку та адміністративних витрат.
-
Виправлена помилка формування переліку об’єктів для вихідного документа Довідка КБ-3 (помилка виявлялась при умові
наявності більше ніж 9 об’єктів однієї глави).
-
Вбудованим розрахунком вартості експертизи (П123), для об’єктів з класом наслідків (відповідальності) СС1 передбачена
можливість визначити вартість комплексної експертизи: одночасно експертизи кошторисної частини та експертизи з питань
міцності, надійності, довговічності проєкту будівництва.
Для цього до переліку допустимих значень параметру Н123 (параметр, що визначає напрямок експертизи) додано
значення «4». При заданих значеннях Н123=4 та КСС=1 (клас наслідків), вартість комплексної експертизи
визначається як підсумок вартості експертизи кошторисної частини та експертизи з питань міцності,
надійності, довговічності проєктів будівництва.
Звертаємо увагу, що нове значення параметру Н123 доступне у будовах, створених у редакції 3.4.2*, а також у будовах,
створених до редакції 3.4.2* ПІСЛЯ оновлення даних на основі поточного блоку настройки.
Примітка: Незалежно від заданих значень параметрів Н123 та КСС, розрахункове значення вартості експертизи буде
співставлятися з мінімальною вартістю експертизи проєктів будівництва (Примітка 2. Додатка Е ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013).
За результатами такого співставлення програма автоматично обирає значення вартості експертизи для подальших
розрахунків.
-
Внесені зміни в екран для вибору вихідного даного в кошторисний розрахунок і реалізовано пошук в переліку параметрів,
запропонованих в якості реквізиту для вихідних даних при створенні кошторисного розрахунку в іншій витраті.
-
У сервісі «Розробка документів Користувача», для документів по типу вихідних даних «Рядки локального кошторису»
розширений перелік реквізитів.
До існуючих реквізитів для типу рядка «Позиція локального кошторису» додані:
-
трудовитрати робітників, що обслуговують машини та механізми;
-
ринкова розцінка (для будов П);
-
норма прибутку від вартості робіт та накладних витрат (для будов П);
-
норма прибутку від вартості матеріалів підрядника (для будов П);
-
прибуток від вартості робіт та накладних витрат на одиницю (для будов П);
-
прибуток від вартості матеріалів підрядника на одиницю (для будов П);
-
адміністративні витрати на одиницю (для будов П);
-
загальна вартість одиниці.
Для всіх типів рядків у якості реквізитів для внесення додані «Параметри-характеристики будови» і «Підсумкові дані
суб'єкта».
Крім того, в переліку реквізитів організований пошук по контексту найменування або ідентифікатора.
В папку Data внесений файл опису документа Користувача "Дефектний акт" (def_akt.imdp). Даний опис документа
Користувача формує відповідний вихідний документ в цілому по будові з відображенням матеріально-технічних ресурсів,
закладених всередині позицій локальних кошторисів типу "робота".
-
Передбачена можливість друку у вихідному документі Відомість ресурсів «Обґрунтування ціни ресурсу». Для цього до
переліку ознак друку внесена ознака «Додавання обґрунтування ціни до найменування при друку Відомості ресурсів».
-
При розрахунку транспортних витрат в складі кошторисної вартості матеріалів і обладнання в режимі «Розрахунок
(дані підрядника)» - екран Ф58 «Спосіб розрахунку провізної плати» - уточнені, зроблені більш інформативними
найменування доступних в АВК5 способів розрахунку в режимі «з виділенням трудовитрат». Для способу
«Універсальна методика ...» за замовчуванням прийнято варіант розрахунку ціни транспортних витрат,
коли кузов автомобіля заповнений на 100%, ознака Пцп = 0).
|
|